Velkommen til vårfest og Øyas Dag 14. mai!

Postet av Oslo Seilforening den 7. Mai 2011

Vårfesten starter kl 19:00 og holdes på ”festplassen” utenfor klubblokalene våre. Vi ønsker herved alle deltakere på jubileums - og klubbreggatta og alle medemmer i alle aldre velkommen!

Det blir buffét fra Sult, DJ fra legendariske Pallace Grill/Skaugum, premieutdeling og skattejakt for de minste.

Meld deg på vårfesten ved å innen 11/5 sende mail med antall barn / voksne her.

Festen med Barbeque buffet koster kr. 300,- for voksne, og 100,- for barn/ungdom under 18 år.

Ta med "cash" for å betale festen, så går det raskere, (betalingstermnalene er litt trege på Lille Herbern!

Øyas Dag blir i år en miks med arrangement for de minste på land, yoga, riggtrimming for Ekspressklassen og Lys, prøveseiling med flerskrogbåtene, jubileumsregatta/klubbmesterskap, gullfinale fra Marinaen og vårfest. NB! Barna må ha følge med voksen og det blir lagt til rette for en hyggelig dag for store og små med vaffler, kaffe, pølser etc. Vi maler årets Øyas Dag- maleri, ELIAS-båten kommer selvfølgelig og er klar fra ca 10:00! Dersom krabbene har voknet, skal vi fange dem!